úterý 28. dubna 2009

Magic 3 a team static

tak uz mame po zavodech, ale o tom vam napise snad nekdo jinej, ja chchi jeste doplnit informace ke vcerejsku, zustal jsem v Dahabu (rest day) ostatni odjeli trenovat na BH a vyuzil jsem dne k tomu abych se podival na team static, kdy 3 clenna druzstva drzi stafetu v zadrzeni dechu, pricemz je povoleno ruzne zneprijemnovani statik cizich tymu, krome fyzickeho kontaktu. Na par fotek se muzete podivat tady. Vyhral tusim nemecko dansky tym s casem kolem 13min, skoda ze vsichni cesi odjeli, mohli sme vyhrat my.Po teto akci probihala exhibicni Sebastianova statika po inhalaci kysliku pred zadrzenim dechu, vydrzel kousek pres 15min. Dalsiho zavodu jsem se zucastnil take, bylo to magic 3, kdy v bazenu zadrzuji dech vsichni soucasne a kdyz si nekdo mysli ze uplynuly 3 minuty, vynori se. Spolehal jsem se na sve kontrakce a nedival jsem se pod vodou na ostatni, skoncil jsem nakonec treti s casem 3:04, je neuveritelne ze tolik lidi bylo tak tesne kolem 3. presné výsledky muzete nelezt v odkazech blogu. Jeste bych dodal, ze ostatni se meli na treninku dobre, hlavne Valous, kteremu se povedlo zase roztrhnout neopren, ale protoze mu vsechny jeho dosly, tentokrat roztrhl pujceny Zlatakuv.

Žádné komentáře:

Okomentovat