pátek 24. dubna 2009

24.4. Přichází únava

Ahoj, tak vás zase zdravíme z Dahabu, co se dnes stalo nového? Přišlo pár dobrých výkonů i osobáků, rukáv u neoprenu jsem si utrhl pro změnu já. Ten materiál vážně nestojí za moc, snad to půjde slepit.
Takže ráno já osobák 79m CW, na pohodu, ale točil jsem metr nad talířem, neměl jsem na vyrovnání. David 56m CW jeho druhej nejlepší výkon, Jana 48m CW vyrovnanej osobák, Valouš 73m na talíř, Zlaťák necelejch 60m na pohodu, Matouš 41m osobák a Roman snad taky něco přes 70m ale jelikož nebydli s nama a Valouš brnenské výkony tají, nebo prostě si to nepamatuje, nemám přesnou informaci, tak to Romane kdyštak doplň v komentáři. Já s Davidem Janou a Zlaťákem jsme odjeli po nasem ponoru zpátky do Dahabu, kde měla probíhat soutěž noseclip only - CNF jen v plavkách a s noseclipem, ale kvůli velkým vlnám se nepodařilo zakotvit člun s lajnama na dostatečné hloubce, max bylo 45m, tam jsem dojel já a pár dalších, z našich tuším Marek až dolu, Jana 23? nebo tak nějak, David 34m po zajímavém nedorozumění s plavkama, kdy se všechny dámy těšily že David pojede opravdu noseclip only. Zlaťák 43m - poprvé s noseclipem. Ostatní nezávodili, zůstali na BH a trénovali. Výsledky soutěže budou známy asi až po skončení závodů, protože soutěž pokračuje i během AIDA závodů.
Já s Davidem už jsme vymačkaný jak citrony, tak si dáváme zejtra day off - David vůbec poprvé co jsme tady, Matouš zase přemejšlí o tom, že místo tréninku pojede sledovat rybičky. Petrové pojedou pěkně trénovat a Jana asi taky.
Jinak včera Matouš zazářil s kamerou a natočil pěkně team relay, jestli se nám to povede hodit na youtube, dame link.

(aktualizace: video je tady. Vysledky zase tady.)

Žádné komentáře:

Okomentovat