středa 21. dubna 2010

Tak jsme tu konečně všichni

Bohužel kromě nás z Čech, tady není skoro nikdo, Bizzy nebude, nejspíš budou místo toho jen 3 aida závody, kterých se ale někteří nezůčastní, protože když sopka dá, budou už doma. To se vše rozhodne nejspíš dnes večer. Já jsem přiletěl ve stresu a s jednodenním zpožděním ( v 11h mi volali ze mám být za hodinu na letišti a neměl jsem zabaleno), ale už jsem si odpočal a včera začal trénovat, jde to překvapivě dobře. Dneska opravdu dorazil i Miško po velmi dlouhé cestě - vlakem do Budapesti a pak let Bukurest - Kahira - Sharm. Ale stejne ho to neodradilo rovnou po příletu vyrazit s námi na trénink. Včera večer jsme si příjemně poseděli na Alasce (náš hotel) u pivka a prodiskutovali co je potřeba, Hony, Šmahy a Barča se pořád snažili nás přemluvit k hraní různých společenských her typu flaška a podobně, když se jim to nepodařilo, začali se vychloubat svými dovednostmi a předvádět dřepy, stojky a různé jiné pozice z jogy a juda, až jim kosti štěrkaly a vzájemně se osočovat že jsou lepší než ti ostatní. Protože sem byl ještě z cesty unavenej, a ne uplně připravenej na tento zpusob zabavy, tak jsem to zabalil ještě před půlnocí a nevím jak to skončilo. Za chvili vyrazime na další trénik, Roman dnes chce zase něco natáčet pro svůj dokument, my si chcem hlavně pěkně zatrénovat a posunout se ke svym maximum.
Zdravíme všechny doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat